Friday, February 6, 2009

CUKUPLAH ANWAR

Wak percaya peranan Anwar sebagai pakar ‘Gerakan Massa’ akan terus menerus mencipta ketegangan dan membuat kacau di Perak dengan mengapi-apikan rakyat untuk bangun menentang kerajaan Perak yang baru ditubuhkan. Sesiapa yang mengenali Anwar, sudah pasti tahu bentuk permainan Anwar yang sungguh licik.

Apa sahaja yang dilakukannya, beliau pasti mengaitkan atas nama kepentingan rakyat. Seakan-akan hanya beliau yang berjuang dan menjadi pelindung untuk rakyat. Tapi sebenarnya, penggunaan istilah atas kepentingan rakyat hanya alasan basi yang sering digunakan oleh Anwar. Nawaitu sebenar ialah AKU INGIN BERKUASA. Rakyat hanya menjadi alat untuk beliau memperoleh kuasa.

Wak percaya Anwar akan terus membuat kacau. Demonstrasi demi demonstrasi akan dibuat. Sepanduk dan risalah mengapi-apikan rakyat akan diedarkan di merata-rata tempat. Pelajar-pelajar IPTA dan IPTS akan diguna untuk menghasut rakyat. Dan berbagai strategi akan dilancar.

Itulah Anwar Ibrahim. Dari dulu hingga sekarang perangainya tidak berubah. Anwar sebenarnya tak pun fikir masalah rakyat. Beliau tak peduli kesan yang mungkin timbul akibat perbuatannya. Yang penting aku dapat jadi PM. Itulah Anwar.

Bagi Wak, orang sebegini hanya layak duduk di penjara sahaja daripada menjahanamkan Negara. Biar dia jadi PM dalam penjara saja. Cukuplah Anwar.

No comments: