Tuesday, August 18, 2009

NIK AZIZ WAL MARAPU AL MERACAU

Wak rasa Mursyidul Am Pas Nik Aziz Nik Mat dah bekerjasama dengan kawannya yang bernama syaitan. Kan dia kata boleh kawan dengan syaitan. Wak kata macam tu pasal akhir-akhir ini semakin menjadi-jadi Nik Aziz membuat 'fatwa' yang menyeleweng. Terakhir, beliau berkata anggota Umno tidak akan masuk syurga kerana parti itu mengamalkan ajaran Islam palsu dari Palestin. Katanya lagi terdapat perbezaan antara Islam yang didakwah oleh Pas dan Islam yang diamalkan oleh umat Islam daripada kalangan anggota Umno. "Islam bawah Umno tidak ke mana dan tidak boleh bawa seseorang itu ke syurga.
Siapa awak wahai Nik Aziz yang boleh menentukan seseorang itu boleh masuk ke syurga atau neraka? Yang boleh menentukan seseorang itu masuk syurga atau neraka hanya Allah swt. Nik Aziz pun belum tentu masuk syurga. Banyak dosa yang Nik Aziz buat. Tak payah tanya apa dosa-dosa Nik Aziz. Bacalah tulisan Wak yang lalu.
Wak rasa sudah sampai masanya Jabatan Agama Islam mengambil tindakan kepada Nik Aziz yang sudah melampaui batas-batas agama. Wak berharap pihak berkuasa agama janganlah pilih bulu atau takut mendakwa Nik Aziz atas tuduhan mencemarkan kesucian agama Islam. Tuduhan yang dibuatnya terhadap UMNO amat serius dan berbentuk pembohongan serta pendustaan. Jika kita masih takut nak ambil tindakan terhadap Nik Aziz, maka percayalah cakap Wak. Nik Aziz akan lebih banyak melakukan pendustaan dan lebih banyak merapu.
Ya Allah ya Tuhanku. Bukalah hati Nik Aziz. Kembalikanlah beliau ke pangkal jalan. Janganlah biarkan dia terus menerus melakukan sesuatu yang merugikan agamamu yang suci ini seperti kenyataanya bahawa orang bukan Islam boleh menghina Islam. Berikanlah kepadanya kekuatan untuk kembali ke ajaran agama Islam yang sebenar. Janganlah biarkan dia terus menerus melakukan sesuatu yang boleh mengakibatkan perpecahan demi perpecahan dalam kalangan penganut agamamu. Bukalah hati pengikutnya supaya tidak menurut kata-katanya yang dusta itu. Perkuatkanlah perpaduan antara kami umat Islam supaya boleh kami junjung agamamu dan perkembangkan syiar Islam. Elakkanlah kebencian kami sesama Islam kerana ini akan membawa bencana. Amin.

1 comment:

Ahmad Muammar said...

Banyak bace surat khabar kerajaan rupenye wak ni, Semoga Allah panjang kan umur wak SAPuuu